Bestellen en ontvangen

Levertijd

Wanneer ontvang jij je bestelling?
We doen er alles aan om jouw bestelling op de beloofde datum te leveren. Mocht dat onverwachts niet lukken, dan brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace goed in de gaten voor de meest actuele informatie over de levertijd.

Hoe snel ontvang jij je bestelling?
Nog voordat je iets bestelt, zie je wanneer we het artikel kunnen bezorgen. Producten die direct op voorraad zijn en die je op werkdagen voor 12:00 uur besteld, heb je in principe de volgende werkdag in huis. Producten die we niet op voorraad hebben, zijn meestal langer onderweg.

Heb je niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact met ons opnemen.

Verzendkosten
Bij bestellingen vanaf €40 euro rekenen we geen verzendkosten. Wil je een bestelling doen onder de €40? Dan kost de verzending €6.

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Hier hoef je je geen zorgen over te maken, deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.

Verzendopties

Voor welke verzendopties kun je kiezen?

PostNL pakket
Wanneer je in de checkout kiest voor de verzendmethode ‘PostNL pakket’ wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakket ons magazijn verlaat.

PostNL pick up point
Ben je niet veel thuis? Laat dan je pakketje bezorgen bij een PostNL-locatie in de buurt. Je kunt zelf bepalen welke locatie bij jou in de buurt je voorkeur heeft door in de checkout onder ‘verzendmethodes’ op ‘ophalen’ te klikken. Vervolgens klik je de locatie aan naar keuze en kun je ook meteen zien wanneer je pakketje wordt bezorgd.

Kunnen wij wijzigingen doorvoeren nadat jij jouw order hebt geplaatst?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen je dan ook vragen om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Hoe snel word jij terugbetaald als je bestelling is mislukt?
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

  • Technische storing: iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen, creditcard: binnen 5 werkdagen.
  • Transactie verlopen


Jouw pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij vragen je daarom eerst goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.

Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

Waarom is jouw bestelling geannuleerd?
Soms kunnen we een bestelling niet leveren en moeten we deze annuleren, bijvoorbeeld omdat de voorraad op is of omdat de adresgegevens niet kloppen. We informeren je altijd via mail, wanneer we je  bestelling moeten annuleren.

Vervolgens zorgen we dat je het geld terugkrijgt en je de kans krijgt om het product opnieuw te bestellen of om een alternatief product te bestellen.