Betalen

Hoe kan je betalen?

Bij ons kun je op de volgende manieren veilig je betaling doen:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd

Is jouw betaling gelukt?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

  • Controleer je eigen bankafschriften
  • Twijfel je nog steeds of zie je niks staan? Neem dan contact met ons op.
  • Weet je zeker dat jouw betaling niet goed is doorgekomen? Dan is de kans groot dat jouw bestelling ook niet is geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.


Hoe waarborgen wij een veilige betaalomgeving?
Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.


Hoe snel betalen wij je terug na een retourzending of annulering?
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 14 dagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen